Dag 4 på Grannis 😃

Japp, mest cykel på bloggen just nu 🚴
Blir lätt så när en är på cykelsemester 🤣
 
Vi sover mycket..
Halv 8 gick vi upp idag (det är seeent för å vara mig 🤣)
Men ganska självklart att kroppen behöver mer sömn än vanligt med tanke på träningsdosen ❤
Frukost vid 8 och sen trampade vi iväg 🚴
Både jag och Jimmy med lite sega ben idag 😛
 
3 mil innan vi tog en liten fika 😋
Sen bar det av uppåt å då behöver en vara fulltankad med energi 💪
Första stigningen 2 mil på fina vägar 😃
Jag bara tokälskar känslan av att mata på i mitt eget tempo..
Jimmy kallar mig för dieselmotor 🤣
 
Fika 2 efter denna stigning 👌
 
Sen..
2 stigningar på totalt 2 mil 👍
Det var liksom bara å trampa på 😉
Å det gick ju det med ✔️
Men ganska så slitna själar som möttes upp på toppen ❤
Vi gör ofta så, att Jimmy kör på i sitt tempo å jag i mitt å så möts vi upp 👍
Funkar kanonbra 🔝
 
Fika 3 satt kanon 😃
Glass asså 😋😋
 
Sen..
4 mil hemåt 🚴
Magiska vyer 🤗
En bara njuter så mycket en kan ❤
Vill ju till å hålla sig på vägen oxå 🤣
= fokus viktigt 👍
 
När vi kom hem var jag trött 😴
Men det ska en ju vara 🤣
Popcorn på balkongen var perfekt återhämtning 👍
 
Nu ska vi gå å handla lite mat å duka upp middag på balkongen 😃
 
Trevlig kväll ❤

Kommentera här: