Dag 7 😃

Tänk vad en vecka kan gå fort 😮
Galet glad över att vi ska stanna en vecka till 😃
 
Denna dagen har sett ut som flertalet dagar 😉
Frukost och så iväg på 🚴 och sen ute hela dagen 👍
Jag älskar det upplägget ❤
 
De däringa mackorna asså 👌
Melonen idag var såå god 😋
Så jag åt tre (!) skålar 🤣
 
Dagens pass bjöd på motvind utan dess like 😮
Typ storm 😛
Det var bara å trampa 🤣
Testade å cykla en ny väg till byn Santa Lucia, som vi varit i ett par gånger tidigare. Fina vägar och en härlig utförskörning (efter 12 km uppför 😉) 🤗🤗
 
Idag fanns även den så kallade "svinbacken" med i planen 🤛
Namnet på backen gav jag den förra sommaren, just för att den är svinbrant 😛
Men..
Idag gav jag mig på den med jävlaranamma 👊
Å så bra det gick dårå 💪
Det sitter sååå mycket i skallen 👊
När den backen var avklarad ✔️
Ja då var det en väldans fin utförskörning en blev belönad med 👍 
Då gick det undan 🤗
Sista milen hem var det..
Motvind 🤣
10,5 mil blev dagens etapp, det tog mig 5,5 timme = ganska mycket uppför asså 🔝
 
Fruktsallad på balkongen måste typ vara det godaste som finns när en kommer hem och kastar sig nyduschad ut i balkongstolen 😃
 
Nu..
Nu är typ enda frågan vart vi ska äta ikväll 😋
Våra dagar består av att cykla, äta och sova 👍
Jag älskar't ❤

Kommentera här: