Födelsedag 🎂

Igår var ingen vanlig dag, för det var Jimmys födelsedag 🎂
Vi kommer att fira ordentligt sista helgen i oktober, då vi åker till Jimmys föräldrar, men såklart firades det igår oxå 🎁🎈
Vi cyklade på dagen 🚴
Passerade 100-milastrecket 💪
På kvällen gick vi rakt över gatan, till ett ställe som heter Cueva Pirata 😃
Supertrevlig personal, bra meny, mysig lokal och som pricken över i = god mat 😋😋
Vi hade en väldigt trevlig kväll 😃👍
Att välja ur menyn var inte det lättaste 🤣
Men till slut hittade vi vad vi ville ha 👍
Och..det blev så himla bra 🔝
 
Supergott vitlöksbröd till förrätt 😋
Jimmy åt entrecote, stekt potatis och vitlökssås medan jag med glädje högg in på en härlig sallad och kanariska potatisar med mojo-sås 👌
Till detta delade vi en flaska rödvin 😋
Sååå gott allting och såå mysigt att sitta och prata om allt å inget med min älskling ❤
Mysig middag ❤
Med stoooora vinglas 🤣
 
Avrundade kvällen med ett lass glass på balkongen 😋
Och såklart..
En present 🎁
Det blev en paket som även Jimmys föräldrar är med på och även min pappa = då kan man ju köpa en större present 👍 
Och presentfrågan för allas del blir löst 🔝
 
Vad kan passa bättre än något skoj inkluderat hoj 😃
Sååå...
Det blir en vårvecka på Mallis 😎
Vi har pratat om att åka dit..
Men undrar, vinst eller nit? 🤔
Nu kommer vi få veta hur ön är 👍
Cykla, chilla, äta tapas och njuta av våren tillsammans där 👌
Kommer bli najs det 😃
 
Så summasummarum tror jag att Jimmy somnade nöjd med sin födelsedag 😃
Jag somnade som en sten efter middag och vin och paketleverans 🤣
 

Kommentera här: