Förväntan 😃

Förväntansfull..
Det är jag just NU 😃
14 dagar på Gran Canaria har vi framför oss 😎
 
Planer?
🚴🚴🚴🚴🚴🚴🚴🚴🚴🚴🚴🚴🚴🚴🚴
Får ofta frågan: 
"Men badar ni inte ligger vid poolen å så? "
Det gör vi ibland, om vi orkar 🤣
 
Våra dagar har en tydlig struktur:
Upp vid 7, frukosten öppnar 7:30 = jag hänger på låset 😉
Äter en rejäl frukost 😋💪
Vid 9-9:30 drar vi iväg på våra 🚴
Cyklar, fikar, cyklar, fikar, cyklar..
🚴😋🚴😋🚴😋
Tillbaka på hotellet runt 18 (?)
Trötta, glada, nöjda 👍
 
Kvällarna..
Duscha, chilla på balkongen, äta, prata om dagen 🤗
Världens bästa upplägg enligt mig 🔝
 
Ser fram emot en massa utmaningar dessa dagar,
många backar som ska trampas,
berg ska bestigas och mil ska trampas 👊👊
Man orkar alltid mer än man tror 💪💪
Så är det och det ska jag ha med mig!!
Ser med förväntan fram emot dagar på hojen tillsammans med min grabb ❤
Bilder från förra sommaren 😎
 
 

Kommentera här: