Fredag ❤

Fredagsfeelingen på 🔝 hos er? 
Det är den här 😎
 
 
Fredagsfys klart ✔️
Ett lagom 🚴-pass på 3 timmar idag 👍
Älskar att cykla i bergen ❤
Visst..
Ibland känner en ju bara för å kliva av asså..😛
Men..
När man ger sig 17 på att inte ge upp och bara kör på..
Å sen så går det 👊
Den känslan slår allt 💪
 
Idag trampade vi bort till Mogan för att köra Tauropasset, hos oss mer känt som "Bananbacken" 😉
Så makalöst vackert där 🤗
Brant..
Jovisst 😉
Men det e ju lite av tjusningen 😃
 
Jag sprang 15 km igår och det känns i benen och rumpan idag kan man säga 🤣
Men trots det så gick dagens cykelpass bra 💪
Älskar känslan av att känna mig stark ❤
 
Denna veckan har jag startat dagarna med morgonpromenad 👍
Såå härlig start på dagen 🔝
En podd i öronen och bara vara en stund 😃
 
Nu chillar vi på takterassen och njuter 😎
Imorgon är det dags att ✈️ hem efter två härliga veckor ❤
Kan inte annat säga än att detta vart två makalöst bra veckor 🔝
Jag älskar att semestra såhär ❤
Cykla, äta, sova, chilla, promenera, hänga med min älskling ❤
Bästa kombon 🔝
 
Hoppas ni har en finfin fredag 😃
Njuuuut varje minut ❤

Kommentera här: