Skön söndag 😃

Söndagar ❤
Lediga sådana 🔝
Älskar't ❤
 
Vi kom hem från vår resa inatt så landade i sängen först kl 02:00 😴😴
Ingen väckarklocka ställdes..
Så vi sov till halv 10 🤣
Skönt och välbehövligt 👍
 
Jag gick ner och handlade frukostprylar och sen fixades det fram frukost 😋
Mackor med ost och ägg, fruktsallad och kaffe 👌
Frukost asså ❤
 
Sen fixade vi iordning våra cyklar som fått stå kvar i sina resväskor under natten.
Och därefter tyckte vi att det passade perfekt med ett cykelpass i det underbara höstvädret 😎
Superduperhärligt pass fick vi till 👍
Energiboost 🔝
 
När vi kom hem var vi hungriga så det blev en ganska tidig middag med köpmat 👍
Jag åt en god sallad med grönsaker, ägg, avocado, fetaost och stora vita bönor 😋
Sallad = superb mat 🔝
Satte oss i soffan och åt med sällskap av två filmer = precis det vi kände för ikväll 🔝
Fika fick vi oxå in 😋
Jag mumsade ProPud-glass och mina smarriga chokladbollar 👌
Perfekt avslut på veckan ❤
Har ni testat den glassen? 🤔
Tips 🔝
 
Känner mig laddad och redo för nya veckan 🤗
Utbildning i 2 dagar, löpgrupper, utefysgrupp, PT-jobb & Ica-jobb kommer blandas med cykel, löpning, utegym, promenader, massa god mat och tid med J ❤
 
Hur ser dina veckoplaner ut? 😃

Kommentera här: