Fredagsmys!

Hur mår DU denna fredagkväll? 😊
 
Fin fredagsfeeling här i soffan 😊
 
En stoooor kopp av mitt favoritte 👍
(Lakrits/kanel av märket Pukka😊)
Favvochokladen  👍
( 85% blandade nötter från Pralinhuset😊)
Livskvalitet ❤️
 
Jag var inne på Pralinhuset i veckan ❤️
De har sin huvudbutik på Drottninggatan i Stockholm 😊
Kan varmt rekommendera ett besök här 👍
Jag blir som ett barn på julafton när jag sätter foten i den butiken 😃
Lycka ❤️❤️
6(!) chokladkakor hade jag med mig därifrån = förrådet hemma påfyllt för ett tag 👍
Sedan jag föll för denna choklad vill jag knappt ha annat 😉
Värd varenda krona 👌
 
Här i Stockholm är det kallt..
Termometern kryper ner mot minus 10..
Snö och is..
Vinter ⛄️
Jag sprang hem från jobbet förut och då kändes kylan..
Tack vare mina broddar gick det att springa helt ok på isen 👍
Men..
Imorgon faller valet av träning på ett pass på cykeln hemma i vardagsrummet 😃
Variation förnöjer 😃
 
Varierade fredagsmysmaten idag..
Jag bakade scones 😂
Sååå gott och jag tror aldrig jag tröttnar 😜
 
Scones, te, brie, marmelad ❤️
Mitt ❤️ bredvid mig i soffan ❤️
Fredagsmys ❤️
 
Mysoutfiten kvällen till ära 👍
 
Laddad för en härlig lördag fylld av massa mysigheter 😃
Cykelpass, brödbak, mysfrukost, jobb & bio 😃❤️👍
 
Dags att tacka för idag och krypa ner i sängen snart!
 
Njut av din fredagkväll och må bäst 😃
 
Kram Linda ❤️

Kommentera här: