Ljuvliga lediga lyckliga lördag!

Hej på er finisar ❤️
Hoppas er lördag varit toppen med massa leenden 😃
 
Lördagkväll och jag myser i soffan 👍
" Så mycket bättre " på tv, ljus tända, en stor tekopp och choklad 😋
Min underbara sambo småsover sött bredvid mig ❤️
Oj vad jag älskar denna killen alltså ❤️
Idag är det 2 år och 10 månader sen vi sågs på vår 1:a date ❤️
Känner mig så lyckligt lottad som får dela livet med honom ❤️
 
Vaknade vid halv åtta idag, solen sken ute och vi skuttade upp 😃
En härlig promenad tillsammans med massa prat om allt och inget startade dagen toppen 👍
Köpte bröd på bageriet på hemvägen, en liten sak som sätter guldkant på tillvaron 👌
 
Hemma dukades sen frukosten upp framför Nyhetsmorgon och soffläge intogs 👍
 
Mackor på höjden kan man säga 😉
 
Efter en frukost utan titt på klockan..
Bara vara, mumsa mackor, prata med sin kärlek, se solen skina, koppla av..
Man mår ju så väldans bra då 👊
 
Jag snörade på mig löparskorna och gav mig ut på en härlig höstjogg vid 13-tiden 🏃
När man springer i solen, musik i öronen och benen bara trummar på..
Den känslan 👏
 
Sen lunch blev det och då passade det perfekt med scones 😋
 
Gott 😋😋
Keso & fikonmarmelad är en mumsig kombo 👌
 
Vi drog en sväng till Maxi och shoppade lite efter denna mumsiga lunch!
Jag gillar att fylla kyl och frys med massa gott 😋
 
Grillmiddag med massa grillade grönsaker i sällskap av min avocadocreme..
Lördagslyxigt!!
 
Sen har vi bara intagit soffläge och njutit av denna härliga lugna lördagkväll 👌
Morotskaka, massa te, choklad, bra på tv och killen jag älskar ❤️
 
Denna morotskakan 😋
Saftig, smakrik och sagolikt god 👍
Som pricken över i full av nyttigheter 👌
 
Klart man ska mumsa choklad 👌😋
 
En underbart ledig lördag fylld av lycka och leenden 😃😃
Lycklig Linda ler här i soffan och känner att livet är härligt ❤️❤️
 
Hoppas lördagen varit lycklig hos er också ❤️❤️
 
Kram Linda ❤️
 

Kommentera här: