Måndagsboost!

Gokväll goa läsare ❤️
Snart har denna dagen passerat och den nya veckan är igång!
Hur har ni haft det idag? 😃
 
När jag vaknade imorse kände jag mest för att dra täcket över huve't 🙄
Varför?
Vet inte..
 
Jag älskar svart och vitt!
Men inte när de färgerna beskriver mig själv 😱
9 dagar av 10 är vita, 1 är svart..
Någon som känner igen sig?
 
Idag kändes det svart när jag vaknade..
Men vet ni vad!
Jag lyckades färga om dagen 👊
Nu sitter jag här och ser tillbaka på en vit dag 😃
Det blev en väldans vacker och mysig måndag ❤️
 
Hur gick det till?
 
Jo..
Jag satte mig på cykeln direkt när jag kom upp ur sängen..
Drog av ett pass på en timme 👍
 
Sen snabbt matlådefix innan jag styrde stegen till min vän Linnea ❤️
 
Vi hade bokat frukostdate hemma hos henne 😃
Att träffa vänner över en härlig frukost är livskvalitet 👌
Vi hade inte setts på ett bra tag, så det var ett härligt återseende 😃
 
Jag sprang förbi Bröd&Salt och köpte bröd på vägen, klart man ska ha bageribröd liksom 👏
Kaffe, gott bröd, marmelad, avocado, ägg, gurka, kiwi och apelsin dukades fram 😋
Hur underbart som helst att sitta vid bordet och babbla, mumsa mackor, sörpla kaffe..
Jag bara kände hur mycket energi som tankades in i kropp och knopp 👊
 
 
 
Att ventilera tankar och känslor med en fin vän över en frukost är guld värt ❤️
 
Strax före 11 sprang jag leende vidare mot jobbet 😃
I sällskap av ☀️
Underbart 👌
 
Jobbet flöt på..
Matlådan smakade sagolikt 😋
Mellanmålen likaså 👌
 
Efter jobbet blev det transportlöpning hem på starka ben 👊
Möttes av sambon som jag saknat ❤️
Tända ljus, massa gott te, choklad..
Bra avslut på dagen 👍
 
Tacksam och glad över att dagen som startade svart vändes till en vit dag ❤️
Kombon av träning, god mat, en fin vän och en härlig frukost tror jag var receptet 👌
 
Det är ok att ha mindre bra dagar ibland..
Men det är värt att se om man kan vända dessa mörka dagar på något sätt!
Går det så går det, å går det inte så har man iallafall försökt 👍
Idag gick det galant för mig att förvandla svart till vitt!
Den känslan och vetskapen ska jag ta med mig på resan framåt!
Jag väljer mina tankar och vad jag fokuserar på 👍
När nästa svarta dag visar sig så ska jag minnas idag, dagen som jag vände 👍
 
Nu känner jag mig laddad för en toppentisdag full av roligheter 😃
Det blir en tokbra tisdag vänner ❤️
 
Kram Linda ❤️

Kommentarer:

1 sturann.blogg.se:

skriven

Du ger oss läsare så bra tips och är så ärlig😀. Tack för att du sprider sådan positiv energi och glädje❤️❤️

Svar: Så glad jag blir av det du skriver, tack ❤️
LINDA

2 Emma:

skriven

Jag håller med ovanstående! Vilka fina tips och härlig energi du sprider! Kram

Svar: Tack bästa Emma :)
LINDA

Kommentera här: