Härlig helg!

Gomorron!
 
Sitter och kikar ut genom köksfönstret med en härlig kaffe och god frukost efter en daxstart med milen i löparskor, energiboost! Hann med en skål gröt med sällskap av killen i mitt liv tidigare imorse, även det en liten detalj som förgyller min dag. Det gäller att ta tillvara de små sakerna i tillvaron!
 
Helgen som gick var verkligen kanon!
Kom hem i fredags efter jobb och träning och möttes av lägenheten full av tända ljus, musik, blommor och min underbara sambo=LYCKA!!!! Det blev en mysig kväll med god mat, vin, bästa sällskapet, film, choklad..massa guldkant på tillvaron!
 
Lördagen bjöd på nybakta frallor, långjogg på Djurgården, resa till Åtvid för soffbyte och mellomys=superb dag! Såå tacksam och glad över att ha så många fina människor omkring mig <3
 
Söndagen startade med tidig frukost och sen en bilresa hem med rockmusik blandat med bokläsande! Soffan kom på plats och vår fixarådra vaknade, så mycket man kan få gjort när man är på humör. Blev sååå nöjda, ett helt nytt vardagsrum! En skön promenad och sen pizzabak följt av filmmarathon blev vårt avslut på veckan=perfekt!
 
Idag är det 14 månader sedan jag träffade min Jimmy för första gången..såååå glad att jag vågade mig på den där daten...trodde aldrig den skulle leda till att jag blev upp över öronen förälskad och sambo..men så blev det och lycklig över det är jag!!!
 
Njut av din dag och LE!! Det finns så mycket fint att SE!!
 
Kram Linda
 
 
                                                     
 

Kommentera här: