Torsdagspepp!

Gomorron ♥
 
Tänk att det redan är torsdag! 
Dagarna och veckorna rusar fram..
Ibland känns det som att jag inte hänger med riktigt!
Snart december och hela hösten har passerat utan att jag märkt det..
Jag bryr mig inte särskilt om att det är mörkt och grått..
Jag gillar alla väder och alla årstider ♥
Känns mysigt med december och julbestyr som är på gång ♥
Jag har lovat mig själv att ta tillvara på varenda minut och njuta av en vacker julmånad ♥
 
Denna trevliga torsdag har jag startat som så ofta annars med en milsjogg ♥
Njuter nu av en långfrukost i mitt eget sällskap..
Egentid är viktigt ♥
 
Idag ska jag snöra på mig restaurangskorna..
Jobb på ett nytt ställe = spännande och kul!
Jag tycker om att göra en massa olika saker..
Så att ha flera jobb passar mig bra ♥
 
Ett spinningpass och shopping blir det i eftermiddag!
Veckohandla..
Det är vuxenpoäng på det, men det är väldigt smidigt tycker jag!
 
Ikväll blir det soffläge och filmkväll med min älskling ♥
Sååå skönt med den stundens avkoppling då och då!
 
Tänkte påminna om en sak..
Du väljer dina tankar!
Så se till att välja bra tankar ♥
Tänk bra tankar om dig själv och om andra!
Peppa dig själv, för du är värd det och behöver det!
Möt dig själv i spegeln med ett leende och säg att du är grym ♥
För det är dagens sanning!
Du är grym!
Du är bra!
Du duger!!
 
Toppentorsdag med massa leenden, here we go ♥
 
 
 

Kommentera här: