Måndagsmys!

Gomorron fina läsare ❤️❤️
 
Vårsol & fågelsång utanför fönstret får mig att le här vid köksbordet 😃
En makalöst mysig veckostart har jag skapat mig 👌
Hur?
En lång frukost med harmoni i kropp & knopp 😃
Mer än så behövs liksom inte för mig ❤️
Jag gillar att förstora upp de små sakerna i livet & njuta av dem 👌
Saker som en god frukost, gott om tid, en puss av min älskling, vårsol 😊
Behöver man så mycket mer än så denna mysiga måndag? ❤️
 
Strax ska jag ta på löparskorna & ge mig ut på dagens pass 🏃
Underbara löpning som man kan utöva vart som helst & närsomhelst
= perfekta träningen utan konstigheter 😊
 
Bläddrade i en löpartidning förra veckan med massa tips inför löpningen..
Visst förstår jag syftet med dessa tidningar, men jag tycker personligen att de mest får det att framstå som krångligt att springa 😝
Ska man behöva läsa 100 sidor innan man kan springa?
 
Nej, jag säger som jag brukar: Keep it simple!
Så mycket mer än ett par bra skor behöver man inte för att springa
& sen tycker jag man kan köra på känsla 👍
Spring, njut, le & må bäst ❤️
 
Måndagsmys ordentligt vänner & le en massa, det mår man så bra av 😃
 
Citerar mig själv från i lördags..
" Problem är inget man får, det är något man skapar "
Skapa lycka istället är mitt råd 😃
 
Ta hand om dig ❤️
 
Kram Linda ❤️
 
 

Kommentarer:

1 Minna:

skriven

Vilket bra citat! Härlig energi du sprider! :D

Svar: Tack :) :)
LINDA

Kommentera här: