Veckoavslut!

Hej på er ❤️
 
Hur är söndagsläget hos dig? 😊
 
Hos oss:
Söndagskvällen tillbringas i soffan med tända ljus, sambon, choklad, te & 2 paddor 😃👍❤️👌
Chill helt i min smak ❤️
Vi satt ute på balkongen & såg på solnedgången förut, så underbart 👌
 
Jag har börjat se en serie som heter "Oskyldigt Dömd" som jag kan rekommendera 👍
Gillar svensk film & gärna med brottstouch, så denna passar mig! 
Med en av mina favoritskådisar, Mikael Persbrandt, i en av rollerna så kan det inte bli annat än bra 👌
Jag har märkt att det är ett bra sätt för mig att koppla av och tänka mindre att se ett avsnitt då & då..
Jag har annars en massa i huvudet & det är underbart att bara släppa allt ett tag ibland 😊
Man får hitta sina sätt att koppla av 👍
 
Ett annat sätt att koppla av som jag gillar är att dricka te & mumsa choklad 😋
Favoritchokladen kommer från Pralinhuset & den bästa tesmaken är kanel/lakrits från Pukka 😋
Favoritchokladkakorna är 70 % och 85% Blandade Nötter, 70 % Mandel & havssalt samt 70 % Lakrits/Blåbär 😋
Gudomliga 👌
 
 
När jag besöker Pralinhuset, som har deras huvudbutik på Drottninggatan i Stockholm, så blir jag helt salig ❤️
Lycklig ❤️
Älskar att gå in där, kika, prata & shoppa ❤️
 
En massa praliner som är gudomliga & en massa härliga chokladkakor 😋
 
De har en nätbutik om du vill shoppa men inte befinner dig i Stockholm, googla Pralinhuset så hittar du den 👍
 
Leende, avslappnad, nöjd, harmonisk är min söndagsfeeling ❤️
Hur mår du? ❤️
 
Jag somnar leende ikväll, laddad för en ny underbar vecka i livet ❤️❤️

Kommentera här: