Muffinsmöte..

Gokväll 😊
 
Hur har DIN dag varit?
Jag har landat hemma efter en toppentisdag 😃
 
Ett galet härligt cykelpass på förmiddagen följdes av delikat lunch 👌
 
Sen styrde jag stegen till Söder för ett härligt möte med en god vän 💜
Det blev tre trevliga timmar 😊
Massa prat och planering 👍
Kaffe och muffinsmys ☕️
Energiboost på alla vis 👏
 
Gott kaffe, en mumsig muffins och så vaniljsås 👌
 
I mars kommer det att hända grejer 👍
Känner mig förväntansfull inför framtiden ❤️
 
En skön kväll utan större planer är det som gäller här och nu..
Sambon cyklar i vardagsrummet..
Jag lurar på vad jag är sugen på för middag..
Avslappnad..
Lugn..
Välmående ❤️
 
Skapa dig en skön kväll ❤️
Jag glider runt i klänning & mystofflor 😂
 
Kram Linda ❤️

Kommentarer:

1 Madde:

skriven

Mums, vilken gofika :) Fin blogg du har, vi verkar vara intresserade av ungefär samma saker :) Kram Madde

Svar: Ja, det var mums :)Kul att du gillar min blogg :)
Ha en underbar fredag! Kram Linda
LINDA

Kommentera här: