Tacksamhetsfredag!

Klockan är mycket och jag sitter uppe i köket..
Tända ljus, te och choklad ❤️
Mitt sätt att varva ner efter jobbet 👍
 
Vilken fin fredag detta varit 😃
Såå tacksam över den ❤️
 
Att få vakna tillsammans med min älskling är livskvalitet och lycka ❤️
Därefter en härlig frukost 😋
 
 
Tid att bara vara 👍
Ett löppass på 2 mil med en å annnan regnskur på förmiddagen 💪
Sen en sagolikt god lunch 😋
Att man kan laga så gott av saker man har hemma, när det egentligen känns som man inte har något hemma 😂
 
 
Kladdkaksfika innan jobbet..
Alltså..
Hur gott som helst 😋😋
Kärlek till både kropp & knopp ❤️
 
 
Cykel till jobbet 👌
Väder..?
Det ösregnade idag igen 😂
Bara å gapskratta å vrida ur kläderna liksom 😂
 
Jobb med alla fina kollegor som jag tycker om, de förgyller tillvaron 💞
 
Cykel hem, utan regn (!) var ett skönt sätt att varva ner och koppla av på 👍
 
Nu då..
Egentid med lyxfika 😋👏
 
 
Snart dax att sova och ladda för en härlig lördag ❤️
 
Kommer att somna leende, tacksam över allt vackert som finns i livet ❤️
 
Det är de små sakerna som förgyller 👍
Ta tillvara på dem & se dem 👌
Tänk också på vad just DU är tacksam över idag ❤️
 
Min tacksamhet idag riktas åt min kropp som är stark och bär mig dit jag vill,
mitt leende som gör mig vacker, min sambo som finns vid min sida (älskar dig Jimmy ❤️),
mina vänner och kollegor som kryddar tillvaron,
mitt sätt att sudda bort energitjuvar och se med positiva ögon på saker som händer
och enkla saker som att jag ger min kropp god, näringsrik mat som den mår bra av ❤️
 
Njut av livet varje minut vänner ❤️
 
Kram Linda ❤️

Kommentera här: