Tiden!

Gomorron 💜
 
Vaknat upp till ännu en fredag, frågan är vart tiden tar vägen? 
 
Denna fråga kan få mig rädd..
Vart tar tiden vägen?
Vad vill jag göra med tiden?
 
Faktiskt en viktig fråga!
Vad vill jag göra med mitt liv?
Vad vill du göra med ditt liv?
 
Som sagt..
Tiden står inte still!
Använd den till det du vill!
 
Jag försöker att ta tillvara på varje dag och njuta av den ❤️
Njuta av de där små guldkornen i vardagen ❤️
Tända ljusen på matbordet, sitta länge med frukosten, äta gott ❤️
Lyxa till det med choklad en torsdag om jag känner för det ❤️
Skippar stressen, sållar bort energitjuvarna, använder skygglapparna 👍
Ser det positiva i saker, skrattar åt tabbar, ler helt enkelt 😃
 
Det blir lite enklare såhär tycker jag!
Livet ska vara enkelt👍
Livet ska var roligt 😃
Livet ska vara fyllt av kärlek ❤️
Kärlek till dig själv, till din kropp, till andra, till livet ❤️
Även om du inte känner såhär jämt och alltid, så sträva efter att känna så mestadels ❤️
Ta inte livet så allvarligt, skratta och se det från den ljusa sidan 😃
 
Jag tänkte lite på livet igår när jag cyklade hem i ÖSREGN..
Jag hade behövt vindrutetorkare på mina glasögon 😂
Men jag satt mest och log, sjöng och skrattade 😉
Jag kände att jag lever 👊
Jag lever och jag är tacksam för det ❤️
Regn = vatten = det torkar 👍
Regn/"dåligt väder" ska inte få påverka mitt mående,
för det är det jag som påverkar 👏
 
Nu ska jag sätta på kaffe och ta fram frukost 😋
Senare bär det av ut i löparskorna 🏃
 
Ha en underbar fredag och ta hand om dig ❤️
Tänk utanför boxen och tänk på hur DU vill ha ditt liv!
Du kan ta dig dit 💪
Det är ofta det första steget som är det svåraste! 
Våga förändra saker du inte är nöjd med!
Detta är ditt liv och DU spelar huvudrollen!
Ta action 👊
 
Kram Linda ❤️
 
 
 

Kommentera här: