Hälsohets!

Hej på er 😃
 
Hoppas torsdagen är toppen 😃
 
Jag fortsätter att beta av ämnen i träningsbloggsutmaningen som jag nämnde i ett tidigare inlägg 👍
 
http://uppochhoppa.se/halsa/30-dagars-traningsbloggsutmaning/
 
Dagens ämne är :
 
Hälsohets!
 
 Beach 2015..
LCHF..
Ät inte kolhydrater för allt i världen!
5:2..
Ät si..
Ät så..
Träna si..
Träna så..
Bränn fett..
Undvik detta..
Ät detta..
Gör si..
Gör så..
Protein hit..
Protein dit..
 
Suck!!
 
Varför all denna hälsohets...?
 
Jag blir helt matt..
Less..
Trött..
 
Varför liksom?
 
I mina ögon är denna hets så otroligt onödig!
Vem mår bra av denna karusell?
 
Jag kan bara prata för mig själv..
Men jag gör det inte!
Så därför väljer jag att inte ge mig in i den!
 
Jag vill leva ett liv i balans!
Ett liv där jag tränar det jag tycker är roligt..
Där jag äter det jag tycker är gott..
Där jag äter kolhydrater..
(Vad ska jag annars få energi till min träning ifrån?)
Där jag äter både sallad och choklad..
Varför välja?
Lagom av allt är min filosofi!
 
Hälsohetsen är inte sund anser jag..
Så jag tänker inte vara en del av den!
 
Beach 2015..?
Kom i form efter jul..
Kom i form efter semestern..
 
Är det inte bättre att hålla sin form, dvs att leva balanserat, året om?
 
Bara en tanke..
 
Jag tycker att den tanken känns bra i både kropp och knopp ❤️
 
 

Kommentera här: