Kör bara kör!

 
Gomorron underbara läsare ❤️
 
Hoppas fredagsfeelingen är på topp 👍
Sol, värme och fågelkvitter förgyller min frukost ❤️
 
Jag mumsar frukost modell större och tänker lite på utmaningen som väntar 😃
Vätternrundan närmar sig 😝😃
Känns spännande, kul & lite läskigt 😝
Men..
Jag gör som jag brukar!
Jag bara kör 👍
"Kör, bara kör" är ett mantra jag kommer upprepa x antal gånger 👍
 
Frukost med frallor från bageriet
(rekommenderar er att gå dit, såå mysigt & gott bröd!
Konditorn & Bagarn heter det och ligger i Hökarängen)
Gott 😋
 
Blir kvarg med min granola också 😋
Har ni inte gjort den allaredan så kan jag varmt tipsa om den!
Något för helgens frukostar kanske? 
 
Om en stund styr vi bilen mot Motala 😃
Fast först ska vi till Åtvidaberg för lunch med sambons underbara föräldrar ❤️
Livskvalitet ❤️
 
Ha en bra dag 😃😃
 
Kram Linda ❤️

Kommentera här: