Lycka!

Denna veckan går mot sitt slut..
Tiden går verkligen fort!
Det vill till att njuta varje minut ❤️
 
Sitter i köket med tända ljus, morgonrock, tofflor..
Te och choklad 😋
Kom nyss hemcyklandes från jobbet 👍
Så skönt att cykla hem!
Avkoppling, frisk luft, pulshöjande 💪
 
Vilken dag detta varit 👌
Sådär himla bra i sin enkelhet liksom ❤️
Vaknade imorse och såg solen utanför fönstret ☀️
Log stort 😃
Fixade frukost..
Satt länge..
Mumsade, pratade, pillade på paddan..
Harmoni ❤️
Cyklade med sambon på förmiddagen, ett grymt härligt pass 💪
När jag ser Jimmy le stort när vi stannar till vid ett rödljus..
Då vet jag att jag sköter mig 😂
Med detta härliga pass i kroppen smakade mina scones extra bra till lunch 😋
 
 
Kanelstekta äpplen alltså 😋
 
Vi hade en lugn eftermiddag med soffläge och kladdkaka på balkongen ☀️😋👌
 
Bakade en härligt hälsosam kladdkaka till mig 😋
Jimmy föredrar "vanlig" så för hans del blev det Frödinges Kladdkaka!
Jag tycker att den är galet god jag oxå👍
Men jag gillar att laborera lite, så idag blev det en annan till mig 👌
Så god den blev sen då..
Bilden gör den inte rättvisa..
 
Den var kladdig, chokladig och lite knastrig tack vare kakaonibs i 😋
Jimmys min då han tror att han fått min variant på sin tallrik alltså 😂
Oslagbar 😂👍
 
Jag cyklade iväg till jobbet efter denna härliga balkongfika 😃
Glad, energisk och harmonisk ❤️
 
Kvällen på jobbet sprang fram!
En trevlig kväll 😃
 
Som sagt..
Nu sitter jag här med te och choklad..
Mitt sätt att varva ner..
Mitt sätt att njuta..
Mitt sätt att sätta guldkant på tillvaron ❤️
 
Känner mig lycklig ❤️
Känner mig tacksam ❤️
Känner mig harmonisk ❤️
 
Tack livet för idag ❤️
 
Laddad för en ny fantastisk vecka ❤️
Kommer bli underbar ❤️❤️
 
Kram på er ❤️

Kommentarer:

1 Marie Andersson:

skriven

Så fint, och så sant <3
Det är så viktigt att vi är tacksamma för det vi har och uppskattar det.

Kram från mig :)

Svar: ❤️Det är väldigt viktigt att uppskatta det man har och vara rädd om det tycker jag ❤️
Tänker på det varje dag och blir alltid lika fylld av tacksamhet över livet ❤️❤️
LINDA

Kommentera här: