Tårta till mellanmål!

Klart man kan äta tårta till mellanmål 😋
En hel till på köpet 😂
Och varje dag 👍
 
Nu pratar jag inte om vanlig tårta..
Känns inte som något optimalt dagligt mellanmål 😉
 
Men idag..
Då åt jag tårta till mellanmål 😋😋
 
 
 
 
Bananpannkakstårta 😋
Såååå gott alltså 😋😋
 
Till en behöver du:
 
1 mogen banan
1 ägg
1 äggvita
1 krm vaniljpulver 
1 msk steviaströ
1 tsk fiberhusk
lite salt
1/2 dl vatten
 
Mosa bananen, vispa ihop allt.
Jag hällde smeten i en rund form.
Mikrade på full effekt ca 2-3 min.
Ställ kallt.
Min fick stå över natten i kylskåpet.
 
Ta en burk kokoskvarg och ställde i frysen 15 min.
Bred kvargen på kakan, som du stjälpt upp på en tallrik.
Dekorera med valfria bär!
Jag strödde även på kakaonibs 😋
 
En tårta som denna ger massa protein och mättar härligt 😋😋
Testa för allt i världen 👍👍

Kommentarer:

1 rememberthiis.blogg.se:

skriven

gott :D

Svar: Supersmarrigt !!!
LINDA

2 ɑ n n i k ɑ:

skriven

Gott!

Svar: Verkligen!! Jag bara mumsade och log :)
LINDA

3 Robex Lundgren:

skriven

mums

Svar: Jättegott!!
LINDA

Kommentera här: