Träningsmagi!

24:e ämnet i Träningsbloggsutmaningen 👍
Träningsmagi 😃
 
Träningsmagi i min värld är den magi som uppstår då man försvinner in i träningen..
Man är bara där och då..
Man fångas av det man gör!
Inget annat stör..
Det är träningsmagi 👌
 
Jag upplever ofta detta när jag springer 🏃
Då är jag i min värld 😃
Man hamnar i ett flow..
Man bara kör..
Härligt ❤️
 
Träningsmagi upplevde jag när jag cyklade Vätternrundan 13/6 👊
Jag bara njöt av hela rundan!
Det var som en dröm ❤️
Jag bara log 😃
Träningsmagi 👌
 
När jag sprang Stockholm Marathon i ösregn 1/6 kände jag detsamma..
Träningsmagi ❤️
Jag fångas av stunden..
Jag är i stunden..
Jag njuter av stunden..
Magiskt!!!!
 
Detta är en av alla fina saker med träning ❤️
Den ger en magiska ögonblick som man bär med sig!
Man mår bra ❤️
Magiskt ❤️
Träningsmagi ❤️❤️
 
På min cykel upplever jag träningsmagi ❤️

Kommentera här: