Frukostglädje!

Gomorron fina läsare ❤️
 
Solen skiner i Stockholm och jag med den 😃
Vilken underbar morgon ❤️
 
Jag vaknade vid 6 och hade bokat frukostdate med min vän Carro kl 7 😊
 
På med löparoutfit (lika bra å göra sig redo för förmiddagens pass💪) 
Sen blev det frukostfix!
Bryggde kaffe, bakade frallor, kokade ägg, gjorde smoothie 👍
 
Det blev en väldans trevlig och god start på dagen detta 👌
Massa prat, skratt och gott att mumsa på = livskvalitet ❤️❤️
 
 
 
 
 
 
Frukost som denna får mig så lycklig ❤️❤️
Små saker som en god frukost med bästa sällskap skapar energi som håller i sig hela dagen 👌
 
Dessa frallor blev bara såå goda 😋
Enkla att fixa till på köpet 👍
 
Receptet kommer här:
 
Lindas havrefrallor (4st)
 
2 ägg
1 mogen banan
2 msk kokosmjöl
2 dl havregryn
2 msk havremjölk
1 tsk fiberhusk 
1 tsk bakpulver
1 krm salt
 
Mosa bananen, vispa ihop med äggen.
Tillsätt resterande ingredienser och låt stå och svälla 5 min.
Forma 4 bollar och lägg på plåt.
Grädda mitt i ugnen i 12 min på 200 graders ugnsvärme.
 
Såå gott och enkelt att baka till frukost eller närhelst du vill ha nybakt bröd (och det vill man väl alltid ha 👍)
 
Idag tänker jag bara mysa runt hemma, springa en sväng, läsa,
ladda för Stockholm Marathon och kvällscykla med sambon = en onsdag helt i min smak 👌😃❤️
 
Skapa dig en onsdag helt i din smak ❤️
 
Kram Linda ❤️
 

Kommentarer:

1 Marja - Baka Sockerfritt:

skriven

Vilken härlig start på dagen! Ser jättegott ut.

Svar: De var supergoda :)
LINDA

Kommentera här: