Frukost med guldkant ❤️

Jag älskar frukost ❤️
Det bästa är när jag har en lugn morgon hemma,
utan tider att passa.. 👌
Att guldkanta frukosten med sällskap av en fin vän förgyller ännu mer 👍
Härliga Linnea kom och åt frukost med mig i tisdags 😃
 
Jag dukade fram smått och gott på bordet och vi högg in 😋
Mellan mackorna pratades det en massa!
Såå härligt det är när man bara babblar på båda två och samtalsämnena aldrig tar slut 😃
 
Guldkantad frukost som för mig betyder livskvalitet ❤️
Frukostbordet fullt med godsaker 😋
 
Frallor från bageriet 😋
 
Frallor, ost, keso, philadelphia, ägg, avocado, grönsaker, frukt och kaffe 😋
 
När det var dags för Linnea att dra vidare till jobbet var vi båda mätta och glada 😃
Precis det som en frukost ska ge en 👏👏
En energiboost ❤️
 
Guldkantad morgon smittar av sig på resten av dagen ❤️

Kommentera här: