Måndagsfrukost 😋

Hej på er 💜
 
Hur mår ni denna marsmåndag? 😃
 
Jag bara ler vid tanken på hur mysigt denna veckan startat 😃
Klockan ringde vid 6, löparkläderna åkte på & jag sprang iväg 🏃
55 minuter och 10 km senare stannade jag till på Bröd&Salt för brödinköp 👍
 
Sen styrde jag stegen till min vän Linnea för frukost 😋
Vilken veckostart alltså 👍
 
Frukostbordet fullt av godsaker, underbara koppar som fylldes med kaffe,
en go vän, massa prat och skratt = livskvalitet ❤️
 
Olika sorters frallor, keso, färskost, ägg, marmelad, päron, kiwi och gott kaffe 😋😋
 
Älskar detta porslinet och kopparna ❤️
 
Bröd från Bröd&Salt 👍 
Min favorit är det mörka rågbrödet 😋
 
Kaffe, kaffe, kaffe..vad vore en frukost utan denna dryck? 💜
 
Efter mackor med ett par koppar kaffe, massa prat om allt och inget röjde vi av det matiga från bordet och gjorde plats för det söta 💜
Mandelbullarna 👌
Alltså..så galet goda 😋😋
 
Detta är lätt den godaste bulle jag ätit i hela mitt liv 👊
 
Kan man kalla detta annat än guldkant på tillvaron, livskvalitet, balans, välmående, lycka!? ❤️
 
Mätta och glada kikade vi på klockan och konstaterade, som alltid då vi ses,
att klockan rusat och det var dags att dra vidare på dagens äventyr 😉
Med denna morgon i minnet kommer jag att le mig igenom hela denna mysiga måndag 😃
 
Hoppas ni fått en fin start på veckan och guldkantar dagen ❤️
Det är de små sakerna som förgyller 👍
 
Kram Linda ❤️

Kommentera här: