Supersöndag 💕

Hoppas söndagen varit strålande finingar 💕
Hur mår ni? 💕
 
 
Jag har parkerat i soffan med chokladbollar 😋
Snart börjar Wallander,
 då åker favoritchokladkakan fram 👌
Har typ ingen botten ikväll 😉
Anledningen stavas 15 mil på cykel 🚴
Det suger musten ur en 🙃
 
Startade dagen med sconesfrukost 😋
 
Strax före halv 10 rullade vi iväg 🚴
Grabben på sin nya hoj å jag på min 👏
Fick ta över Jimmys "gamla" hoj nu när han köpt ny 😃😃
 
Solen sken och vi med den 😎
Efter dryga timmen stannade vi för någon var ju redan i behov av toabesök 😝
Då hade vi redan kört 3 mil & jag får ett stort leende av J och kommentaren: " Shit vad bra du kör " 😃👍
Vi trampade på ända till Nynäshamn innan paus, allt bara rullade liksom 😃🚴
Glass vid en sjö med grabben i sällskap och solen i ögonen = livskvalitet ❤️
 
Trampade vidare 🚴
Allt bara gick så galet bra idag😃
Jag bara toknjöt hela tiden ❤️
Möjligtvis inte sista 4 km då jag närapå svimmade..
Energibrist 😁
 
15 mil 👍
Bra fart 👍
Bra energi 👍
Massa leenden 👍
Bästa sällskap 👍
Sol 👍
 
Galet gött långpass 👏
Galet trött när vi kom hem 😂
 
Tacos 😋
Chokladbollar 😋
Choklad 😋
= energin återställd 👊
 
Dagar som dessa..
Livet på en pinne 👍
Eller rättare sagt på en hoj 😉

Kommentera här: