Den viktiga ventilen 💕

Hur är lördagsläget kompisar? 💕
 
Har just mumsat en härlig veggie-burgare och grillade majskolvar (hur gott är inte det liksom 😋)
så jag känner mig på 🔝
 
Det gjorde jag inte imorse..
Kändes som det var något som tryckte..
Kände mig stressad..
Varför?
Kanske är det lite mycket olika saker som snurrar just nu..
 
Vad göra?
Vi gav oss ut och cyklade 👊
Trampade på som bara 17 🚵‍♀️
Kände hur stressen försvann!
Klumpen i magen försvann 👍
Benen svarade och jag var stark 👊
Såå himla go känsla 👍
 
Den viktiga ventilen 👍
När man får tillfälle att bara vara i stunden!
Andas!
Använda kroppen!
Känna livet i sig 👊
Älskar den känslan 💕
Och känslan när en får ventilera 👍
Den så viktiga ventilen 💕
 
Hur ventilerar DU?
För det är viktigt att göra det 👍
För å må bra 💕
 

Kommentera här: