Augusti och framtid och rörelse... 😃

Hej på er 💕
 
Augusti asså 🔝
Jag gillar't 💕
 
Solen skiner i Stockholm 😎
Jag med den 😃
 
På hemväg efter 2 pass löpning 💪
En löpcoachkund och ett löppass på Puls&Träning 🔝
SÅÅÅ härligt att få jobba (!) med det man älskar 💕
Ger såå mycket tillbaka 💕
 
Min plan/mål/dröm är att när året är slut endast jobba på Ica varannan helg och ägna resterande arbetstid åt PT-kunder och hålla pass 👍
Drömmen 💕
 
Nyfiken som jag är...😉
Vad utmärker en bra PT enligt er?
Blir glad för lite feedback från er, så kan jag ta åt mig av era tips och tankar liksom 👍
 
Nästa vecka drar det igång 2 löpgrupper och 1 utefysgrupp = SÅ kul 😃
Så denna veckan är det mycket planering som gäller 👍
 
Pratade med en av deltagarna på passet idag om detta med träning och välmående!
Vi är båda eniga om att träning påverkar både den fysiska och psykiska hälsan väldigt mycket 👍
Att ta till träning istället för diverse mediciner för att må bra är något jag verkligen tror på! 
Den där balansen mellan träning, vila och bra mat ✔️
Ta hand om kropp och knopp 💕
 
Vad har ni gett er kropp för rörelse idag? 💕
Detta med rörelse...
Det behöver inte vara svårare än att ta en sväng på hojen 👍
 

Kommentera här: