Jobbdag utan jobbigheter 😃👍

Gokväll 😃
Hur mås? 🤔
 
Jag är på hemväg från jobbet 😊
Hungrig 😛
Men nöjd med jobbdagen 👍
 
Såå kul när man får feedback från PT-kund som lyckats med träningen och att komma in i goda vanor 👍
Värmer ❤
Öppet Hus på gymmet därefter och massa härligt prat med nya och befintliga medlemmar 😃
PT-pass klart ✔️
Då är det dags för kaffe ☕️
Sitta här och snacka om träning och livet..
Jag gillar't 😃
Denna utsikten 👌
 
Boostade sen upp dagen ytterligare med en sen lunch vid vattnet och en timmes promenad mellan jobben = precis vad jag behövde 🔝
 
Den där broccolipajen jag gjorde igår funkade ypperligt kall i lunchlådan 👌
Energiboooooost 💪
 
Känns som det kommer bli en spännande höst med nya uppdrag och utmaningar 🔝👊💪
 
Just nu känns största utmaningen att inte svälta ihjäl innan jag kommer hem 🤣
 
Vad har er dag bjudit på? Berätta vet jag 😃

Kommentera här: