Lite av varje-dag 😃

Hej på er 💕
Det är lille-lördag 👌
Så..
Hur mås det? 💕
 
I detta nu är jag på väg till Puls&Träning i Henriksdalshamnen för att hålla Öppet Hus 😊
Då gymmet är obemannat så har vi Öppet Hus 1 gång/ vecka, då vi finns tillhands för befintliga medlemmar och för våra nya medlemmar, som kan komma in och teckna medlemsskap 👍
Älskar att det blir mer och mer av träningsrelaterat jobb i mitt liv 💕
 
Imorse snoozade (!) jag 🤣
Eller rättare sagt..
Jag stängde av klockan helt när den ringde 😉
Sov 1 timme (!) till bara sådär ✔️
Det behövde jag så det var bara bra 👍
 
Promenad och utegym startade dagen perfekt 👌
Frisk luft i kombo med promenad och styrketräning 🔝
 
Mackfrukost i lugn och ro när jag kom hem 😋
Vid 11 var jag klar med frukost och diverse småfix så då tog jag med mig hojen ut på Ekerö 2 timmar 💪
Älskar när en bara bestämmer sig å så kör man 👊
Inte ens jag tränar "automatiskt" utan behöver ge mig själv en spark i baken då och då för att köra mina pass ✔️
Men känslan när en kööööör å bara är här och nu..
Det är livskvalitet 💕
 
Happy efter 53 km 😃😃
 
Nudelwok till lunch och ett par chokladbollar till kaffet och energinivån återställdes 💪
På tal om mat så knåpar jag på en föreläsning med temat kost som jag ska hålla på lördag 😃
Ett härligt Träningsevent arrangeras då av Training Invest på Mornington Hotel i Bromma 🤗🤗
Jag ska som sagt snacka kost och kommer även ha en löpworkshop 👍
Kommer bli superkul 😃
Vill DU komma? Kontakta mig för mer info 💪
 
Nu ska jag knåpa vidare på föreläsningen, gäller å vara effektiv när man åker kommunalt 😛
 
Kram på er 💕

Kommentera här: