Träningsevent 💪

Hur mår ni denna härliga lördag? 😃
Sitter med min grabb på balkongen..
Burgare i magen..
Solen i ögonen 😎
Måendet?
🔝
 
Startade dagen galet tidigt..
Varför? 
Det var idag dags för Training Invest att hålla ett träningsevent på Mornington Hotell i Bromma 😃
Så halv fem gick jag upp för att cykla ett pass 🚴
Sambon tyckte jag var tokig 🤣
Men ska man nå sina mål så får man anstränga sig lite 😛
 
Efter en härlig mackfrukost blev jag upphämtad och vi drog till Mornington 😃
10:00 drog eventet igång 👍
2 träningspass på förmiddagen, lunch, kostföreläsning, löpworkshop och fika var dagens upplägg 👍
 
Jag höll i kostföreläsning och löpworkshop 😃
En salig mix av glädje, nervositet och tacksamhet genomsyrade dagen för mig 💕
 
Allt flöt på fint!
Kostföreläsningen gick bra och skapade diskussion 👍
Min första föreläsning ✔️
 
Löpworkshopen bjöd på löpteknik, löpskolning, löplek och backintervaller 💪
Superkul och härliga kämpainsatser 👊
Hela gänget från Training Invest 😃
 
Mums 😋
 
Vips sa det så var allt slut 😮
Vi avslutade med fika 😋
Massa frukt och chokladbollar a la Linda 👌
Ett härligt avslut 👍
 
 
En promenad i skogen när jag kom hem för att rensa hjärnan var precis det jag behövde 💕
 
Nu ska jag dricka te och äta choklad 😋
Guldkant på livet 💕

Kommentera här: