Tro på sig själv 💕

Att tro på sig själv..
Gör DU det? 💕
Om svaret är nej..?
Då är det dags att vi tillsammans ändrar på det 👊
 
Jag är bra på att inte tro på mig själv..🙄
Det är INTE en bra egenskap 😛
För att inte tro på sig själv..
Det får en att missa så mycket i livet!!
 
När jag gick min utbildning till PT hade jag svårt att tro på mig själv..
Trodde inte att JAG skulle kunna jobba med detta..
Jobba som PT och instruktör..
Jag??
🤔🤔
 
I söndags kikade jag i min kalender..
Insåg att kommande 4 dagar fanns det 5 PT-kunder inbokade och 1 löpgruppspass..
 
Den där tveksamma versionen av mig själv dök upp..
"Hur ska detta gå??" 😮
Den tuffa versionen av mig själv stod emot 💪
Klart det går 👊
"Tro på dig själv och gör ditt bästa" 😃
Och..
Det gick ✔️
 
Målet är att kunna trappa ner på timmarna på Ica och jobba med detta som jag verkligen gillar:
Peppa, coacha och instruera människor till ett mer välmående liv 💕
 
Hösten bjuder på en massa spännande jobb som jag ser fram emot 😃
Ja, vissa saker med skräckblandad förtjusning, men jag tar mig an alla uppdragen med jävlar anamma och ett leende 😃
Det kommer bli bra det här 💕
 
 
 

Kommentarer:

1 Ann:

skriven

Du är så inspererande och din blogg ger så mycket💖. Du är ärlig med dina tankar och pepprar oss läsare. Linda du är bara så bäst😀👍

Svar: 💕💕 Tack för fina ord 💕💕
LINDA

Kommentera här: