Trötthetstemat 🤣

Tisdagstema trötthet 🤣
Så känns det för mig idag 😮
När jag gick upp imorse kändes det som om någon kört över mig med en bil 😛
Skämt åsido, både kropp och knopp skrek stopp ✋️
Jaha..? 🤔
Jag vet ju att det finns orsak till tröttheten..
Stavas 4 långa dagar på jobbet med mycket intryck, ljud och människor..
Kombinerat med träning som igår var 26 km löpning 💪
Ok..
Jag fattar kroppen att du säger stopp ✋️
 
Tog en lugn promenad i skogen och stannade till vid utegymmet och körde några övningar.
Sen blev det en rejäl frukost 😋
 
Det är inte min starka sida att lyssna på kroppen..
Jag kör mest på liksom..
Men..
Jag jobbar på att förbättra mig på just det där med att lyssna och agera 👍
Och det är ett framsteg 💪
 
Har ägnat dagen åt att äta, cykla och planerat pass 😃
Ikväll har jag ett löppass med ett gäng härliga tjejer 👍
Det är bara sååå kul 😃
 
Så..
En trött-tisdag idag för mig 😉
Men när en accepterar det så är det ju inget fel med det 🤗
Hur mår DU?
💕
 
Detta piggar upp en typ alltid 
💕

Kommentera här: