Överraskad ❤

Alla ❤-ans Dag ❤
Jag vill sprida, ge och gärna få kärlek varje dag ❤
Så alla dagar är ju Alla ❤-ans Dag egentligen ❤
Men..
Ändå fint med en dag för att fira detta ❤
 
Jag blev överraskad igår 👏👏
Hade planer på en kväll med hembakt pizza i ❤-format 😉
Men..
Mitt på dagen fick jag ett sms..
" Kan du göra mig en tjänst?
Vara på T-Centralen 17:30? "
Klart jag kunde 😃
 
Styrde stegen till city i svart klänning, anade att det var mer läge för den outfiten än träningskläder 😂
Jimmy mötte upp mig..
Med blommor och choklad 💐🍫
Alltså..
Jag blev så himla glad och överraskad ❤
När han sen till på köpet bokat bord på vårt favvoställe..
Han asså ❤
 
Jimmys Marina i Hammarby Sjöstad bjöd på mycket folk, fin stämning och vacker utsikt 😃
Och..
Bästa sällskapet och god mat 👌😋
Såå mysigt ❤
 
Jag åt Halloumiburgare med pommes till varmrätt=gott 😋
Fick mig att se fram emot grillpremiär hemma 👏👏
En stund senare var det dax för dessert 😋
Chokladkaka med glass och kaffe 👌
Magiskt 🤗🤗
Jimmy mumsade Frozen Cheesecake som han älskar 😋
Inte så pass att den konkurrerar med mig men 😂😉
 
En supermysig kväll ❤
Och jag som inte hade väntat mig denna överraskning..
Såå tacksam och lycklig ❤❤
 
Hoppas ni firade kärlekens dag på ett fint sätt ❤
Och kom ihåg att göra det idag oxå ❤
Å imorrn, å nästa dag å nästa..❤

Kommentera här: