Sköna söndagen 💕

Hej på er 😊
Hur mår ni denna sköna söndag? 💕
 
Jag sitter stadigt parkerad på köksstolen 😉
Chokladbollsmumsar för fullt 😋
Med en kropp som till just detta säger👍
Mör å go kan man kalla't 😂
2 löppass och ett 2-timmarshäng i gymmet 👊
Superb söndag 💕
 
Startade dagen perfekt genom att sova sådär lagom länge..
Vakna med min söting bredvid mig..
Han som förgyller livet för mig 💕
Vi fixade frukost när vi chillat en stund..
Mackor med ost, ägg, frukt och kaffe 👌
 
Hann med å rulla ett lass chokladbollar oxå 🤗🤗
Jag är rätt så bra på att ligga steget före å veta vad jag e sugen på efter ett träningspass liksom 😉
De där bollarna blev dagens sena lunch..
Och..
De är snart slut.. 😂
 
Vid 11 snördes löparskorna på 👍
En podd i öronen och iväg till Bromma 🏃
Hade styrt upp en träningsdate med fina Nadia 👍💕
Har kommit till insikt..
Om jag ska lära mig mer om detta med styrketräning..
Då behöver jag öva 👊
Och..
Vad är bättre än att ta hjälp av en som är duktigare än jag!? 👏👏
Tiden bara flög iväg och vi båda såg ut som ? när vi var klara och kikade på klockan..
2 (!) timmar hade gått sen vi satte våra fötter i gymmet 😉
Det var galet kul och lärorikt och mitt sug efter mera kunskap har verkligen vaknat 👏👏
 
🏃 hem gick på lite tröttare ben än på vägen dit 😂
Men rackarns vad jag tokgillar att springa asså 💕
 
Nu sitter vi här..
Grabben å jag 💕
Han kikar serie..
Jag läser..
Skriver träningsprogram..
Vi båda ser fram emot en skön söndagskväll med tacos och film 😊
Sköna söndag asså 💕
 
Vad gör ni för fint idag? 💕
 
Denna vyn kan jag leva med ❤

Kommentera här: