En favoritscen i SKAM ❤

En av mina favoritscener i SKAM..
Denna serie som tagit mig med storm 😱
Besatt är bara förnamnet 😝😂😱
Vet på riktigt inte hur många gånger jag sett denna scenen...
Och säsong 2..
Hmmm..sett den x gånger 😂
Hur ska en tolka det..
🤔
Jag väljer att inte tolka det 👍
 
Jag tokälskar SKAM ❤
Besvikelsen över att William inte fortsätter..
STOR 😩
Det "ska" ju vara han och Noora ❤
Så..
Jag ser om säsong 2 igen..och igen..och igen..
 
Jag blir så berörd av denna serien alltså!
Tänk..
Om man inte sett den och hade lyxen att ha alla säsonger framför sig..🤗
 
De här bilderna har jag skärmdumpat..
Kunde inte låta bli..
För de speglar så mycket tycker jag ❤
Ni som sett SKAM förstår vad jag menar..
Till er andra..
Lyckans ostar som har en makalöst bra serie att sträcktitta på 😜
Ska vi byta? 😉
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag säger bara..
SKAM ❤

Kommentera här: