Dag 3 💕

Dag 3 på Drömcykelresan 💕
Sicken dag 👌
Startade med en magisk frukost 😋
Mackor med franska ostar, ägg, frukt, yoghurt, granola och kaffe 👌
Sååå gott 🔝
 
Med denna goda frukost satte jag mig på hojen för att ta mig an dagens utmaningar 👌
2 berg 💪
Första är 25 km cykel uppåt och man landar 2000 m ö h 😃
Jag bara matade på, kilometer för kilometer, och 2 timmar och 40 minuter senare var jag uppe 🔝
 
 
Fikade en magiskt god citron-marängpaj 😋
Denna asså 👌
 
Trampade vidare efter en stund, nerför 2 mil i underbar natur 😃
 
Ytterligare ett par mil senare så var det dags för dagens andra berg 💪
Vi kör i vårt eget tempo på denna resan, och det passar mig sååå bra 👍
 
Precis i starten av Col du Telegraphe såg jag Jimmy komma trampande, så jag ropade till på honom såklart ❤
Jag sa till honom att trampa på före mig upp, men han insisterade på att vi skulle hålla ihop en bit iallafall 🚵‍♀️
 
Sagt å gjort..
Jag tog täten och hittade min rytm..
Sen bara jag körde 👍
Höll täten hela vägen upp till toppen 🔝
 
Känslan här uppe asså 💪💪
 
Nu chillar vi på hotellet 😊
Middag om 20 min = jag längtar 🤣
 
Denna dagen har gett mitt självförtroende en rejäl skjuts 👊
Mitt pannben och jag är ett bra team 💪
Allt går om man vill 👊👊
 
 

Kommentera här: