Dag 5 🚵‍♀️

Dag 5 på Drömcykelresan 💕
 
Sov ganska oroligt inatt och drömde konstigt..
Det var skönt när klockan blev 7 och det var daga att gå upp 😊
Frukosten serveras 7:30 varje morgon 🔝
Då står alltid jag och några av grabbarna på låset 🤣
 
Mackor, yoghurt, granola och (!) gröt åt jag idag 😋
Blev dock lite fööör mätt kände jag 😛
Men..
Med tanke på dagens utmaning så var det bra att jag bombade på med rejäl frukost 👊
Dagens etapp = 10 mil, 2 berg på vardera 2 (!) mil 💪
 
Idag sken solen på oss ☀️
Jag älskar't ❤
1:a berget gick galant 🔝
 
Lunchstopp i en liten by 😊
Ostbaguette blev det för min del = gott 😋
Kommer äta betydligt mera franska ostar även på hemmaplan efter denna resan 🤗
 
Trampade vidare mot nästa berg 🚵‍♀️
20 nya mil, nu med 30 grader och stekande sol 😎
Kändes ganska tufft, särskilt som detta berg är tuffast den första milen 😮
Men..
Jag tog en kilometer i taget..
Kämpade på..
Go, go, go 👊
Och..
Jag kom upp 💪
Stolt och nöjd 💪
 
Rullade sen utför 23 km hem till vårt hotell 😊
 
En baguette och häng med grabbarna hör till traditionerna efter cyklingen, så även idag 🔝
 
Det blir en hel del baguetter asså 😋
 
Middag på hotellet ikväll, efter genomgången av morgondagens monsterpass 🤗
 
Nu..
Trött, stel, nöjd, mätt..
= sova 😴😴
Imorgon är en ny dag 💪

Kommentera här: