🔜🔜🔜🔜🔜

Allt är packat..
Vi är pirriga..
Förväntansfulla 🤗🤗
 
 
Startade dagen med en promenad i skogen 🔝
Den avkopplingen 👍
Lite styrkeövningar hemma i vardagsrummet på det 💪
Gårdagens pass i utegymmet..
Shit! Träningsvärken 🤣
 
Frukost med äggmackor, kaffe och fruktsallad 😋
Kombon färskost/prästost/ägg på mackan 🔝
Testa om ni inte har gjort det 😃
 
Kan inte fatta att vi ska iväg..
🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜
När jag var ute och gick imorse fick jag ett sug i magen..
Fick en bild av mig själv på cykeln..
Trampande uppför bergen..
Pannbenet starkt 👊
Ser fram emot den känslan 💕
Kommer bli kul 😃
Kommer bli tufft 👊
Kommer bli utmanande 😮
Kommer bli underbart 💕
Kommer svära, pusta å stånka 🤣
Likaledes kommer jag le, njuta och nypa mig i armen 💕
Det blir bra det här 🔝🔜✔️
 
Hoppas tisdagen bjuder på en massa trevligheter vart du än är 🔝
 
Kram Linda 💕

Kommentera här: