Gårdagen satte sina spår 😛

Kikar på Tour de France tillsammans med mina cykelgrabbar 😃
Tror inte jag sagt att det är jag och 12 grabbar med på denna resan 🤔
Jag trivs och tycker det e charmigt med allt cykelnörderi jag får vara en del av 🤣
 
Dagens utmaning: Col du Galibier 2642 m ö h 👊
Det var segt..
Det var blåsigt..
Det var kallt..
 
Men..
DET GICK 💪💪
 
Uppe på toppen blåste det halv storm och regnade 😛
Jag mötte upp Jimmy däruppe ❤
Rullade sen ner en kilometer, tog en paus med några av grabbarna, sen skulle det åkas neråt 👍
Men..
Vinden ökade och regnet likaså..
Jag frös..
Tappade sugen litegrann..
Så..
Jag åkte med minibussen ner till byn där vi ska bo inatt 😊
Kändes som rätt val där och då 👍
 
Känns som gårdagens urladdning satte sina spår..
Såå..
Nu ska det chillas å laddas 💪
Imorrn e det 2 berg a 2 mil klättring som gäller 👊👊
Det blir kul 😃😃
En baguette till lunch 👌😋
 
Regnet har nu slutat och solen kikar fram 😎
Ska lämna gänget ett tag och ta en promenad 👍
Kanske hittar jag ett bageri och tar en fika ☕️
 
Hoppas söndagen är superskön, vad än DU gör 💕

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Hej! Låter som en underbart härlig semester :) en undran bara: är det liksom en paket-resa om du förstår vad jag menar? Eller bokar man boende och allt själv? Kram

Svar: Hej! Ja, detta sätt att semestra är underbart 👍 Det är en arrangerad resa, så allt är ordnat i förväg, det "enda" man behöver göra är att cykla 🚵‍♀️
LINDA

Kommentera här: