Gomorron söndag 😃

Gomorron från ett nyvaket Frankrike 😃
Hur mås det idag? 💕
 
 
Jag vaknade av mig själv för en stund sen..
Antagligen tillräckligt med sömn?
Söndag och dag 4 på Drömcykelresan 🔝
Spänd av förväntan 🤗🤗
 
Det gick väldans bra uppför bergen igår 👊
Galet nöjd 💪
Vi kör på i vårt eget perfekta tempo och det är 👍
Jag vill hitta mitt tempo, mata på och vara i min bubbla när det gäller att ta sig upp för bergen 🚵‍♀️
Igår hittade jag rytm, hade positiva tankar snurrande, njöt av utmaningen 🔝 Plockade några av grabbarna i gruppen på vägen uppför första berget (25 km klättring 😮) 
Det kändes väldans bra, då de är galet starka cykelgrabbar 💪
Min dieselmotor (som jag och Jimmy brukar skoja om att jag har, segstartad men när den kommer igång tuffar den på) bara matade på igår, berg 1 ✔️ berg 2 ✔️
Den känslan 👌
 
Middagen igårkväll var inte den optimala, så håller tummarna för en bra frukost om en stund 😃
Idag är det en kortare etapp, dryga 5 mil, och berget Col du Galibier som ska besegras 👊 
Jag är ödmjuk inför den uppgiften 💕
Planen är: kör bara kör 👊
Mala på uppför och göra det med ett leende 😃
Återkommer med rapport om detta 🤗
 
Nu kör vi en superb söndag 🔝
 

Kommentera här: