Packat å klart..typ.. 🤣💪

Musik..
Te..
Tända ljus..
Choklad..
 
Livskvalitet 💕
Denna chokladen 👌
Pralinhuset hittar du den på och det är typ ett måste att gå dit 🔝
70% choklad med salta mandlar = drömmen 💕
 
Helgen har gått superfort, någon som känner likadant? 😉
I fredags hade jag ett PT-pass på kvällen, såå kul 💪
Sen så grillade jag och grabben 👍
Supergod mat och bästa sällskap 💕
Grillad halloumi, veggiefile, majs och grönsaker 👍
Alla som älskar halloumi räcker upp en hand 🙋
 
I lördags cyklade vi ett morgonpass 🚵‍♀️
Den dagsstarten 🔝
Äggmackor å kaffe å fruktsallad till frukost efter 😋
Det är typ vår stående frukost på helgerna och jag älskar det 💕
 
Jobbade 10,5 timme igår och 7 idag, så nu känns det skönt med semester 🔝
Ledig i 18 (!) dagar 🤗🤗
Vi åker ut till Arlanda på tisdag och bor en natt på Radisson = hotellfrukost 😋
Tidigt på onsdag flyger vi till Frankrike 🇫🇷
7 dagar på hojen i bergen = 70 mil trampande 🚵‍♀️
Med mycket backar 💪
7 gånger uppför Kebnekaise på dessa dagar, typ så 🤣
Ett riktigt äventyr som jag tar mig an med ett leende och ett pirr i magen 😃🙃
 
Vad har ni gjort för kul i helgen? 💕
 
Nu ska jag fortsätta mumsa choklad 🍫
Och bara chilla..
Den däringa resfebern kan vänta ett tag till 🤣
Och packandet..
Det gör jag klart imorrn 😉

Kommentera här: