Måndagsstart i toppklass 💪

Hej vänner 💕
 
Hoppas ni haft en fin helg och vaknat pigga och förväntansfulla inför den nya veckan 💪
 
Min klocka ringde tidigt idag..
Strax för 5 drog jag på mig kläder och med paraplyet i högsta hugg gav jag mig iväg 🌂
 
En stund på tunnelbanan och sen dryga timmen promenad fick mig att vakna 🔝
Hade bestämt frukost med en vän = typ bästa starten på veckan 💪
Bröd & Salt i Hammarby Sjöstad var dagens destination 😊
Litet och mysigt ställe 👍
 
God macka på galet gott rågbröd, en smoothie och kaffe fick min mage att jubla 😋
Massa prat och skratt förgyllde frukosten 🔝
 
När vi skildes åt ökade jag farten och sprang 🏃‍♀️
Efter en tid med fokus bara cykel ( på grund av benhinneinflammation )
så var det heeeeelt magiskt att springa idag 💕
Regnet öste ner och mina skor var dyngsura, men jag bara log 😃
Kände mig stark i benen = tack vare alla timmar i cykelsadeln har jag byggt mera muskler 👊
 
Nu..
Mackor till lunch och bara koppla av 👍
Underbart 💕
 
Jobb i em/kväll känns kanon, har ju liksom hunnit med en massa allaredan 😉
Fördelen med att gå upp tidigt 👍
 
Hur startade DU din dag idag? 
 
Må bäst 💕
 
Kram Linda 💕

Kommentera här: