Min verklighet 🤣

Gomorron solstrålar 😎
Tänk att det e fredag och sista dagen i juni = NJUT 💕
Jag startade dagen med en stund på hojen 🚵‍♀️❤🚵‍♀️
Nu..
Poppar musik & smygdansar på tunnelbanan 🤣
På väg till Pom&Flora för frukost med två fina vänner 💕
Varit där en gång innan och vart inte övertygad..
Men de har fått skyhöga hyllningar i media, sååå jag ger dem en chans till 👍
Oavsett så blir det en kanonstart på helgen att frulla med vännerna 💕
 
Kom på mig själv strax innan jag skulle gå hemifrån..
Jag lägger ofta fram kläder till morgondagen på kvällen, för att underlätta och skippa beslutsprocessen på morgonen 😛
Står så iklädd dagens outfit..
Men..
Varför har jag egentligen träningskläder på mig? 
🤔
Jag ska äta frukost..
Livet i träningskläder är helt enkelt min verklighet 🤣
Och..
Jag trivs 💕
 
Så..
Träningsklädd, glad och hungrig är nuläget 😃
Hur är ditt nuläge? 
 
Må bäst och njut av dagen 💕
Kram Linda 💕

Kommentera här: