Pom och Flora 💕

Alla som älskar frukost, räck upp en hand 🙋
Alla ni borde besöka Pom & Flora 💕
Vilket ställe 🤗🤗
 
Idag firade vi Åse som fyllt år, med frukost på just Pom & Flora 😃
Såå mysigt att sitta och babbla en massa, mumsa en massa gott och dricka supergott kaffe 👌
 
Lokalen är supertrevlig, menyn magisk och personalen gör ett galant jobb 💪
Och..
Jag är en kräsen person = att jag tokgillar Pom & Flora betyder att det ÄR bra 🔝
Haha, som att mitt ord vore lag då 🤣🤣
Skämt åsido, men gå dit bara, det är lätt värt det 💕
 
Jag kom tokhungrig efter 3 mil på hojen 😛
Menyn lockade med massa gott 🙃
Mitt val föll på:
Rågbröd med fetaostcreme och avocado 🥑
Banana Split 🍌
Kaffe ☕️
Frukosthimlen 💕
 
Banana Split = grekisk yoghurt, banan, vallmofrön, lönnsirap, kokoschips och chokladgranola 😋😋
Ja tack 👌
 
 
Denna frukosten var kanon 😋
Det goda kaffet var pricken över i 👍
 
 
Många skratt och många koppar kaffe senare lämnade vi Pom&Flora 😊
Glada, mätta och nöjda 🔝
Eniga..
Vi kommer tillbaka 💕
 
Fredagstipset =
Besök Pom&Flora och frulla 👌
 

Kommentera här: