Återhämtning ❤

Den viktiga återhämtningen ❤
Soffläge..
Såå skönt 👏
Såå välbehövligt 👊
 
Imorse ringde klockan halv 6..
Var tvungen att tänka till innan jag förstod varför jag skulle gå upp 🤣
Sen kom jag ju på 🤗
Det var ju skoldag 👍
Halvdagsföreläsning såhär dagen efter examinationen 😊
Såå..
Hoppade upp å fixade frukost 😋
Mackor, stekta ägg, fruktsallad och kaffe 👍
Sen på med löparskor och ut i ☀️
Magisk morgon asså 🏃👍
Pigga ben gjorde inte saken sämre 👊
 
Några trevliga timmar i skolan satt fint 😃
Sen 🏃 hem och samtidigt telefonprat med en go vän 👌
 
Chokladbollslunch 😋
Nu..
Ovan nämnda soffläge 👍
 
Denna veckan har vart intensiv!
Uppe senast 5:30 för lite extra pluggtid, jobb, träning, pluggfokus 👊
Oerhört skönt att allt slit gav resultat 🤗🤗
Gårdagens PT-examination asså 👊👊
Självfötroendeboost 🤗🤗❤❤🤗🤗
 
Nu..
Kropp och knopp i behov av återhämtning 👍
Så jag ger den det ❤
Struntar i tankar som dyker upp..
Borde jag inte..
Inte kan väl jag..
Något vettigt å göra istället..
 
NEJ 👊
Jag behöver detta ❤
Återhämtning ❤
Balans ❤
 

Kommentarer:

1 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Bra jobbat denna vecka! :D

Svar: Men tack fina du ❤
LINDA

Kommentera här: