Pastalunch 😋😋

Snabb mat som ger en bra energi 👍
Det tycker jag är bra grejer det 😃
 
Jag fixade en snabb lunch igår som jag bara måste dela med mig av 😋
 
Grönsakspasta a la Linda 👌
 
Detta behöver du:
 
Bavette (typ spagetti)
Milda Mini Mat
svamp
ärter
majs
broccoli
tomatpure
salt
svartpeppar
vitlök
chili
 
Fräs grönsakerna, tillsätt tomatpure & krydda!
Sätt på pastavatten och salta däri.
Koka pastan 6 min
(=ett par minuter mindre än enligt paketet,
den blir klar i såsen sen på slutet)
Slå på grädden i stekpannan, smaka av.
Häll av pastan och låt den gå ner i stekpannan.
Låt allt mysa ihop sig någon minut.
 
Servera 👍
 
En lunch som mättar och som smakar kanon 😋
Prima med mycket kolhydrater när man vill orka prestera 👍
Att det går vrålfort å göra är bara en bonus 😃
 
Try this 😋

Kommentera här: