Snabb pasta 🔝

En snabb och god lunch vill man ju gĂ€rna ha 😋
Jag vill ha massor av grönsaker till lunch đŸŒœđŸ„•đŸ„’
Det ska smaka mycket, gĂ€rna vara krĂ€migt och sĂ„dĂ€r mysigt mĂ€ttande 🔝
Jag har gjort mycket pastarĂ€tter till lunch pĂ„ senaste tiden, och rackarns vad gott det Ă€r 👊
 
Senaste skapelsen 👍
FĂ€rsk bandpasta-brysselkĂ„l-sommargrönsaker-veggieburgare-milda minimat-ajvar relish-salt-svartpeppar-vitlökssalt-grillkrydda 👍
 
Jag frÀser grönsakerna, kryddar och slÄr pÄ grÀdde!
Kokar pastan!
Blandar allt i stekpannan!
LĂ„ter det mysa till sig nĂ„gon minut 👍
 
Snabbt, enkelt och vĂ€ldans gott 🔝
Jag kokar pastan ett par minuter mindre Ă€n paketets anvisning, dĂ„ den gĂ„r klart nĂ€r en blandar sĂ„sen-grönsakerna med den kokta pastan 👍
Tips! Spara 1/2 dl av pastavattnet och lÄt gÄ med i stekpannan med sÄs-grönsaker!
Blir en supergod smak och ger fin konsistens 🔝
 
Denna pastan ger bra med kolhydrater = som ger mig spring i benen 👊
Kan knappt bli bĂ€ttre ju đŸ’Ș
 
 

Kommentera hÀr: