Tid för återhämtning 💕

Mysväder i Stockholm idag 💦
Detta med varmt sommarregn asså..
Jag gillar't 👍
 
En välbehövlig ledig dag idag 💕
Många timmar på jobbet sätter sina spår 😛
Stängde av klockan imorse och somnade om 🤣
Så jäkla skönt 👍
 
Sen..
Promenad med podd i öronen,
och stopp på utegymmet 💪
Energiboost 😃
 
 
Sconesfrukost efter detta och morgonen kändes komplett 🔝
 
När man haft en tuff period med mycket jobb,
ja då är det såå viktigt med dagar som denna 💕
Göra saker som ger en energi 💕
 
Jag tränar, äter lång frukost, låter allt ta den tid det tar..
Satte mig på cykeln och drog av ett väldans bra pass efter frukost 🚵‍♀️
Har satt ett högt mål på antal körda mil på cykeln för maj 👊
Visste det skulle bli tufft att nå, men jag har bara tre mil kvar nu = fixas imorrn 💪
Bestämmer man sig så går det 👊
 
Vad gör ni helst en ledig dag? 🤔
Vad är energiboostande för er? 💕
 
Nu regnar det mot rutan och jag är på väg till stan för ännu en energiboost = sushi med en fin vän 🍣
 
Idag..
En såndär viktig återhämtningsdag 💕
 
Hoppas ni får en fantastisk kväll 💕

Kommentera här: