Våga utvecklas 👊

Gomorron 💕
 
Solen skiner i Stockholm denna fina morgon 😎
Sitter på Haga Bageri och fixar lite smått och gott, träningspass, plugg och så 🔝
Har ätit en god frukost här med trevligt sällskap av min vän Carro 😊
Macka, kaffe och juice smakade fint och varvades med mycket prat och skratt 😃
Fick in en timmes promenad i den magiska morgonsolen innan = energiboost 👊
 
Ska ta svängen förbi utegymmet innan jag styr stegen hemåt om en stund 💪
På tal om styrka så håller jag mitt 2:a Utefyspass ikväll 👊
Har lagt upp ett pass med stationer med övningar där man kör 45 sekunder, vilar 15 sekunder (och byter övning under tiden). 10 övningar och 2 varv 👍
Sen byter vi till 10 nya övningar och 2 nya varv 🔝
Hoppas det blir uppskattat 😃
 
Jag är ännu inte bekväm med att hålla pass, har en lite rackare på axeln som ständigt påpekar:
"Inte kan väl du" 😬
Men..
Jag tänker inte lyssna på den token 😤
Att utmana sig själv leder till utveckling 👊
Och utveckling är viktigt och nyttigt och det jag vill uppnå 👍
Så..
Nu kör vi bara 👊👊
 
Vad gör ni idag? 💕

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Du är en klippa och kommer klara detta galant😀👍

Svar: Men tack fina du 💕
LINDA

Kommentera här: