Fredagshänger ❤

Hej på er 💕
 
Hur är fredagsfeelingen? 💃
 
Jag och Jimmy chillar på Arlanda 😃
Såå mysigt att åka hit dagen innan avresan, komma ner i varv, lyxa med hotellnatt och tillhörande frukost 😋
Kikar på Vuelta de Espana och blir sugna på att åka till Spanien och 🚴 
Vi ska ju till Spanien imorgon ✈️
Gran Canaria 🔝
Men åka till Alicante-trakten och cykla får hamna på önskelistan 👍
Köpte en bok förut som jag tänkte börja på:
"Omgiven av idioter" oxå en titel 🤣
Fikat lite och kopplar av..
Varsin bok och en skön soffa..
Varför krångla till det 😉
Första intrycket av detta hotellet är 👍
 
Ikväll ska vi köpa med oss sushi upp på rummet, chilla och säkerligen läsa 😃
 
Ser såå mycket fram emot dessa dagar på Gran Canaria 😎
Att ta med mina två älsklingar och åka iväg ett tag, det är livskvalitet för mig ❤
 
 
Min grabb asså ❤
Han överraskade mig förut..
En parfym som jag kikat på..
Den kommer han och överraskar med ❤
Gulle ❤❤
 
Jag kommer säkert att skriva en del om trampandet och våra upplevelser kommande veckor 🚴😎💪
Hoppas ni hänger med 😃
 
Trevlig helg ❤

Kommentera här: